Wenn Sie auf "Alle zulassen" klicken, stimmen Sie der Speicherung von Cookies auf Ihrem Gerät zu, um die Navigation auf der Website zu verbessern, die Nutzung der Website zu analysieren und unsere Marketingaktivitäten zu unterstützen. Weitere Informationen finden Sie in unserer Datenschutzrichtlinie.
Dieser Artikel ist derzeit nur in englischer Sprache verfügbar.
November 2010 |
Challenge
We were asked to develop and implement a 40 square-meter stand space for the German Living exhibition at the Shanghai Expo center.
Approach
Kahla’s Chinese distributors wanted to emphasize the connection between the brands they distribute, so our starting point was to blend this space within Fissler and Wusthof spaces. The space was rather small, so we choose to highlight the Kahla products by using indirect lighting from the shelves.
Result
Within three days of the exhibition, KAHLA enhanced it’s brand image tremendously. Many Chinese businessman have shown interest in distributing these ceramics throughout interior China.
Project Outcome
• Stand design • Supervision of the stand builder
Willst Du die neuesten Trends und Innovationen im Medical Design nicht verpassen? Bleibe mit unserem 04 Minuten Medical Design Newsletter immer auf dem Laufenden. Dein Wissensvorsprung in nur 4 Minuten!